wtorek, 10 lipca 2012

Warsztaty dla dzieci

Mam ogromną przyjemność pracować z dziećmi jednej z warszawskich szkół i nie ukrywam ,że jestem z nich dumna, bo tworzą coraz piękniejsze rzeczy. Popatrzcie jakie piękne torby filcowe zrobiły na warsztatach. Stworzenie torby zajęło nam trzy cykle warsztatowe , ale myślę że wysiłek się opłacił.
Dziewczynki same na jednych zajęciach zrobiły dziergane paski. Na kolejnych ufilcowały torbę, żeby na koniec wszystko połączyć w całość dodając jeszcze różne elementy dekoracyjne - pompony (również wykonane samodzielnie), kwiatki i inne ozdoby.

wizerunki dzieci celowo ukryte , ponieważ nie mam zgody rodziców na ich upublicznianie, a jedyna  gwiazda  widoczna na ty zdjęciu to moje dziecię. Po krótkich namowach dałam się przekonać do pokazania jej buźki ;-)







Zdjęcia może nie są najlepszej jakości za co przepraszam , ale robione były aparatem z telefonu


Na tym zdjęciu świetnie widać dziergany pasek.

 Nie wiem jak wy, ale ja nie była bym w stanie określić która najładniejsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz