czwartek, 1 listopada 2012

Regionalia - kiermasz twórców rękodzieła

Popijając kawkę przyprawioną przyprawą korzenną z Podlasia zastanawiam się, który z zaległych postów opublikować pierwszy i wyborny smak kawy ukierunkował moje myśli na 

REGIONALIA
KIERMASZ TWÓRCÓW REKODZIEŁA I REGIONALNYCH SMAKOŁYKÓW


Moje stoisko sąsiaduje z przyprawami z Podlasia wiec trudno się dziwić , że mam taka pyszną kawę ,


Trwa już od dwóch weekendów, a ja nie zdążyłam jeszcze nic o nim napisać. 
Poza moją " skromną " osobą można tam spotkać wielu wspaniałych twórców rękodzieła.


ubrania z dzianiny zdobione filcowymi aplikacjami

ceramika Irmina


koralikowy zawrót głowy

pięknie ręcznie malowana ceramika i decoupage

pyszne serki

i nasza cudna Wandzia z szydełkowymi czapeczkami, w których chodzi już pół świata


Kiermasz trwa do końca grudnia więc serdecznie wszystkich zapraszam w imieniu swoim i współwystawców do odwiedzin i zapoznania się z ciekawą ofertą :
rzeczy wykonanych ręcznie i z wielka starannością
rzeczy niepowtarzalnych i oryginalnych, 
rzeczy, które MAJĄ DUSZE
i wspaniałych, ekologicznych regionalnych smakołyków



To co tu przedstawiłam to oczywiście tylko część tego co możecie tam zobaczyć,
 a jak chcecie zobaczyć więcej to 
SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!!!!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz